260210

Hej bloggen,
nu sitter jag och har precis kollat klart på let´s dance. Inte jättekull direkt, men jag hade inget annat att göra.
Hur som helst, den här veckan så har vi jobbat med en legofilm på skolan den här veckan. Det har varit ganska kul men lite segt emellan åt. Filmens budskap ska ha med vår miljö att göra och det har gått ganska bra för min grupp. Nästa vecka ska filmen redigeras och sedan är den klar.
På torsdagen ska vi visa upp den inför 1:orna på skolan. Men då är jag borta i stockholm och ska kolla på en konsert med Tokio Hotel. 
Jag åker ner till Stockholm på torsdag förmiddag tillsammans med min vän Sebastian och senare på kvällen är det dags för konserten. Gaawh.. vad jag längtar. Bara 5 dagar kvar :)
Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0